søndag den 14. august 2011

Masanti A/S

Så er tiden kommet til en lille præsentation af den virksomhed, der har hevet mig til norden - Masanti A/S. Firmaet blev etableret i 1986 og er idag et af Grønlands største firmaer i branchen. Ikke at det siger så meget, for ingeniørfirmaer heroppe er SMÅ! I Masanti er der i alt ca. 15 ansatte i arkitekt og ingeniørafdelingen og ca. 7 ansatte i IT afdelingen (TV distribution, salg og opsætning af netværk, regnskabssystemer etc.). Her på kontoret i Nuuk kommer vi til at sidde 4 arkitekt/ingeniører og 2 IT-folk. For at demonstrere hvor lille kontoret er, har jeg taget et billede af det:


Det er så her, i dette lille søde gule hus, jeg både arbejder og foreløbigt bor! Udsigten fra kontoret ser således ud:


Og som i kan se folkens: Der er ingen sne :o)

Dagens sidste lille smagsprøve af Grønland er min pind på kontoret - og her ses Allan for første gang, siddende som min trofaste følgesvend på sin plads ved min side!


(Det er søndag - så må man godt være på facebook!)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar